петак, 23. јануар 2015.

МОРАВА




Немиром безбројних очију шара по небу
У совје прозирне образе уткива рибе, легне
Испод рођених брда и широко испружи руке
Замути се одједном и гори напуњена сунцем
Па полако небо пада а она се охлади у плаој
Марами и вече се прикрада са рукама од сенки
Онда буде дубока па се дан зацрни и разбије на дну

Ја сам пријатељ сељака са рукама коре и
Месечине и плени ме осмех Мораве на њиховим
Уснама кад буду годионе трешања и жита

Буљине закопају понеки крик у свод мрака
(док наслоњен на случајно стабло посматрам
Слике преброђеног дана) тополе се беласају
Као беле руке и шкољке постају месечине и ја
Осећам да дубока љубав у мени клија, баш и због
Тога што она понека покаже и зубе, када тек
Рођени дани пливају и даве се, и одлазе на раме
Зеленој обали пролећа

„Омладина“ 1955.

Нема коментара:

Постави коментар